COURSE DESCRIPTION
ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να έχει αποκτήσει:
- Κατανόηση της κινητικής μάθησης και της κίνησης ως εγκεφαλική λειτουργία
- Κατανόηση των αρχών και των μεθόδων κινητικής αποκατάστασης άνω και κάτω άκρων
Γνώση των διαφόρων θεραπευτικών τεχνικών και της έρευνας σχετικά με την κινητική αποκατάσταση του άνω και κάτω άκρου
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- Αρχές κινητικής νευροαποκατάστασης – Εννοιολογικό πλαίσιο εργασίας και κλινικός συλλογισμός
- Σύγχρονες Θεωρίες της κινητικής μάθησης
- Θεραπευτικές τεχνικές άνω άκρου & evidence-based practice
- Εργαλεία αξιολόγησης άνω άκρου σε ενήλικες και παιδιά
- Constraint Induced Movement Therapy & Hand-Arm Bilateral Intensive Training (HABIT)
- Θεραπευτικές τεχνικές κάτω άκρου & evidence-based practice
- Εργαλεία αξιολόγησης κάτω άκρου σε ενήλικες και παιδιά
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Η Γλώσσα αξιολόγησης είναι η ελληνική.
Χρησιμοποιείται η Διαμορφωτική αξιολόγηση από τη συμμετοχή των φοιτητών στις διαλέξεις και η Συμπερασματική στο τέλος του εξαμήνου όπου οι Μεταπτυχιακοί φοιτητές συμμετέχουν σε γραπτές εξετάσεις.(ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και ερωτήσεις Σύντομης απάντησης).
Τα κριτήρια αξιολόγησης γνωστοποιούνται στην πρώτη διάλεξη είναι δημοσιοποιημένα στην ιστοσελίδα του ΠΜΣ και είναι προσ βάσιμα από τους φοιτητές
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Books
- Copley, J., & Kuipers, K. (2014). Neurorehabilitation of the upper limb across the lifespan: managing hypertonicity for optimal function. John Wiley & Sons.
- Davies, P. M. (2000). Steps to follow: the comprehensive treatment of patients with hemiplegia. Springer Science & Business Media.
- Preston, J., & Edmans, J. (2016). Occupational therapy and neurological conditions. John Wiley & Sons.
- Schmidt, R., & Lee, T. (2019). Motor learning and performance 6th edition with web study guide-loose-leaf edition: From principles to application. Human Kinetics Publishers.
- Shumway-Cook, A., & Woollacott, M. H. (2007). Motor control: translating research into clinical practice. Lippincott Williams & Wilkins.
- Stokes, M. (Ed.). (2004). Physical management in neurological rehabilitation. Elsevier Health Sciences.
Articles
- Bonini-Rocha, A. C., de Andrade, A. L. S., Moraes, A. M., Matheus, L. B. G., Diniz, L. R., & Martins, W. R. (2018). Effectiveness of circuit-based exercises on gait speed, balance, and functional mobility in people affected by stroke: a meta-analysis. PM&R, 10(4), 398-409.
- Boyne, P., Meyrose, C., Westover, J., Whitesel, D., Hatter, K., Reisman, D. S., … & Dunning, K. (2019). Exercise intensity affects acute neurotrophic and neurophysiological responses poststroke. Journal of applied physiology, 126(2), 431-443.
- Boyne, P., Dunning, K., Carl, D., Gerson, M., Khoury, J., Rockwell, B., … & Kissela, B. (2016). High-intensity interval training and moderate-intensity continuous training in ambulatory chronic stroke: feasibility study. Physical therapy, 96(10), 1533-1544.
- Buch, E., Weber, C., Cohen, L. G., Braun, C., Dimyan, M. A., Ard, T., … & Birbaumer, N. (2008). Think to move: a neuromagnetic brain-computer interface (BCI) system for chronic stroke. Stroke, 39(3), 910-917.
- Campbell, E., Coulter, E. H., & Paul, L. (2018). High intensity interval training for people with multiple sclerosis: a systematic review. Multiple sclerosis and related disorders, 24, 55-63.
- Dos Santos, L. R. A., Carregosa, A. A., Masruha, M. R., Dos Santos, P. A., Coêlho, M. L. D. S., Ferraz, D. D., & Ribeiro, N. M. D. S. (2015). The use of Nintendo Wii in the rehabilitation of poststroke patients: a systematic review. Journal of Stroke and Cerebrovascular Diseases, 24(10), 2298-2305.
- Elvrum, Ann Kristin G., Sæther, Rannei, Riphagen, Ingrid I., Vik, Torstein (2016). Outcome measures evaluating hand function in children with bilateral cerebral palsy: a systematic review. Developmental Medicine and Child Neurology, 58 (7): 662-671.
- Hatem, S.M., Saussez, G., della Faille, M. et.al. (2016). Rehabilitation of motor function after stroke: A multiple systematic review focused on techniques to stimulate upper extremity recovery. Frontiers in Human Neuroscience, 10: 1-22
- International Classification of Functioning, Disability, and Health : ICF. Geneva :World Health Organization, 2001
- Maier, M., Ballester, B.R., Verschure, P.F.M.J. (2019). Principles of neurorehabilitation after stroke based on motor learning and brain plasticity mechanisms. Frontiers in Systems Neuroscience, 13 (74): 1-18.
- Novak, I., Morgan, C., Fahey, M. et.al. (2020). State of the Evidence Traffic Lights 2019: Systematic Review of Interventions for Preventing and Treating Children with Cerebral Palsy. Current Neurology and Neuroscience Reports, 20 (2): 1-21.
- Pollock, A., Farmer, S.E., Brady, M. et.al. (2014). Interventions for improving upper limb function after stroke. Cochrane Database of Systematic Reviews.
- Schiza, Eirini, Maria Matsangidou, Kleanthis Neokleous, and Constantinos S. Pattichis. “Virtual reality applications for neurological disease: a review.” Frontiers in Robotics and AI 6 (2019): 100.
- Straudi, S., Martinuzzi, C., Pavarelli, C., Sabbagh Charabati, A., Benedetti, M. G., Foti, C., … & Basaglia, N. (2014). A task-oriented circuit training in multiple sclerosis: a feasibility study. BMC neurology, 14(1), 1-9.
- Wallen, Margaret, Stewart, Kirsty (2015). Upper limb function in everyday life of children withcerebral palsy: Description and review of parent report measures. Disability and Rehabilitation, 37 (15): 1353-1361
COUNSELORS DETAIL
COURSE FEATURE
- Price: 4 πιστωτικές μονάδες
- Type: Υποχρεωτικό Μάθημα Ειδίκευσης
- Duration: 6 μήνες
- Skills: • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
- Language: Ελληνικά
- Assessment: Γραπτές Εξετάσεις
No Counselor Found !